30. srpna 2011

vacation

V pátek jsem byla s mojí bláznivou tetou z předposledního článku nakupovat...včera taky. Ne, normálně takhle fakt obchody neprolejzam, ale potřebovala jsem pár důležitejch kousků na dovolenou. Většinu z nich jsem stejně nesehnala, ale nakoupila jsem spoustu super zbytečnejch a levnejch věcí :D




tunika přes plavky
New Yorker
29,-

šaty
New Yorker
79,-


náramek
Orsay
30,-

brýle
Orsay
100,-

tričko
New Yorker
29,-

pánský nátělník -> pro mě šaty :D
New Yorker
29,-


šaty
Terranova
99,-

šátek - brácha k červenýmu, kterej se mi po zejtřku nebude hodit k vlasům
New Yorker
49,-

top
New Yorker
29,-


a teď si jdu ušít dlouho sukni :)

6 komentářů:

  1. Bože, to čo máte za výpredajové ceny ?
    U nás keď máme výpredaje tak ceny sú max. o pár € lacnejšie. Krásne kúsky. Najmä šatôčky ♥
    A neboj, ja som na tom rovnako. Vždy kúpim veci, ktoré zrejme oblečiem len raz ale veď to bolo lacné :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou ceny. u nás tak nízký teda nejsou :/

    OdpovědětVymazat
  3. to je štěstí no :D jojo všechno je z budějc :)

    OdpovědětVymazat
  4. sežeň mi to krátký tričko prosím prosím prosím prosím!!! Zaplatím ti za něj klidně víc :D je nádehrný u nás toto nemají :(

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!