9. března 2014

Šišky s mákem (vegan)

Má premiéra. Šišky s mákem jsem vařila poprvé v životě, naposledy jsem je měla ještě v době, kdy jsem navštěvovala školní jídelnu..takže tak před třemi lety. 
Nenáročné na přípravu, nenáročné na suroviny :)

Potřebujeme :
- 5 velkých brambor
- 400 g hrubé mouky
- 1/3 hrnku vody
- špetku soli
- mák 
- moučkový cukr
- rostlinný tuk Alsan

Postup:
Brambory uvaříme ve slupce, poté oloupeme a nastrouháme. Přidáme mouku, ,vodu a špetku soli a vypracujeme těsto. Z toho tvoříme válečky a vaříme ve vodě. dokud nevyplavou na povrch.

Podáváme posypané cukrem a mákem a polité rozpuštěným Alsanem.






4 komentáře:

  1. Tak tohle jsem mela naposled ve skolni jidelne asi tak pred 10 lety :D Ale jako jedno z mala jidel tam jsem to mela docela rada :) Davala jsem si na to nejcasteji orechovou posypku :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ořechová posypka ! Sakra teď jsem si vzpomněla :)) Mám chuť jít rozmrazit ten zbytek a dát si ho s ní :3

      Vymazat
  2. Toto som naposledy mala asi ešte keď som chodievala do školky :D :D Ale chutilo mi to.

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle tvoji fotku jsem viděla na fb a druhý den jsem si je taky ukuchtila,hehe:3

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!