5. října 2013

Banánovo-čokoládová buchta (vegan)

Tahle buchta je zatraceně dobrá a rychlá, ale musíte si dát pozor, aby se vám do ní zbytek rodiny drze nepustil dřív než ji stihnete celou vyfotit a ochutnat :D (ano, stává se..)

Potřebujeme :

- 1 + 1/2 hrnku polohrubé mouky
- 1/3 hrnku třtinového cukru
- 1/3 hrnku oleje
- 2/3 hrnku vody
- 2 banány
- půlka prášku do pečiva
- 1 balíček vanil. cukru
- 1/3 tabulky hořké čokolády

Mixérem rozmícháme tekuté přísady s rozmačkanými banány. Dále přimícháme cukr a pak pomalu přisypáváme mouku. Nakonec přidáme prášek do pečiva. Čokoládu nasekáme nožem. Směs vlijeme do předem vysypané formy a posypeme čokoládou. Pečeme cca 20-25 minut v troubě předehřáté na 190°C.

 Dobrou chuť :)


5 komentářů:

  1. Vypadá to božsky! To musím vyzkoušet! :))

    OdpovědětVymazat
  2. cau,tak jsem to prubla a jen pridala cokoladu a jeden banan na vic,pac jsem mela maly.no a misto casti polohrubky jsem dala mouku konopnou.
    tyjo,ten dort je takovej mokrej,s cimz bych pocitala,ale prijde mi,ze chutna nejak moucne..ma tak chutnat?neboja nevim:D..peceno asi pulhodky,hotovej musi bejt

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli to nebude tou konopnou moukou. Protože normálně je jak říkáš ,,mokrej", ale mouka tam cítit není :) Jiný důvod mě vážně nenapadá.

      Vymazat
  3. Nevim co delam špatně. Je to uplne řídké. Zkusim to tam nechat jeste déle.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!