2. března 2014

Way out here

Dávám si pauzu mezi prací a učením a přináším slíbené fotky z Prahy. 

V našem hlavním městem jsem strávila dva dny. Ve středu jsem bohužel nebrala foťák, protože jsem se o něj nechtěla starat večer v klubu, takže všechny fotky jsou ze čtvrtka. První večer jsme si zašli na večeři, pak s jedním známým do baru a skončili jsme v Retru. Nakonec jsme pěkně vytuhli v tramvaji a vzbudili se jen několik metrů před naší zastávkou. Kvůli ponocování jsme ve čtvrtek vstali akorát tak na oběd a pak si udělali výlet na Petřín :)

Čtvrteční, páteční i sobotní večer jsem strávila v práci a dnes pro změnu šiju a pracuji na maturitních otázkách. V úterý vyrážím do Prahy znovu, tentokrát na koncert (událost TADY)
Nemáte ho někdo také v plánu ? :)


 Strahov


 česká Eiffelovka?



chill





10 komentářů:

  1. taky se učím na maturitu a taky mám (asi) v plánu úterní koncert:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítej v klubu! Tak se klidně přihlaš, budu ráda, skoro nikoho v Praze neznám :)

      Vymazat
    2. tak nakonec asi ne, protože mám ve středu velkej test:/ škoda, hezky si to užij

      Vymazat
  2. Česká Eiffelovka,to mě rozesmálo:D
    Ta fotka s nožkama♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo..ale třeba mě časem vezme i do té Paříže :D :3

      Vymazat
  3. jee,kamos ve strytfajtrech,svet je malej:]]

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamarádka s jedním z nich chodí, takže jsem musela povinně :D :)

      Vymazat
    2. to bude urcite paja,zejozejo,at je ten svet jeste mensi nez se zdal!:D

      Vymazat
  4. Pěkný fotky, obzvlášť ta strahovská se mi zamlouvá :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!