15. března 2014

Don´t forget

  Tak za těch několik dní se zase úplně všechno obrátilo na ruby a já se v tom začínám ztrácet. Co mě ale hodně těší, je fakt, že konečně dorazily nové barvy, jehly,atd. a já můžu znovu tetovat. ( Původní barvy nehorázně vybledly, takže skončily do jedné v koši.)

  Právě teď se chystám na cestu do Prahy. Cíl ? Žižkovská noc! Sice jsem totálně vyčerpaná a od středy jsem spala poprvé dnes v noci, ale jeden večer ještě musím vydržet. Mám šanci někoho z vás potkat ? :)

Co se týče té středy a čtvrtku..bořím hranice, neumím si říct dost! Začínám se sama sebe bát :D
Ale strašně moc se bavím. A na chvíli mi to pomáhá odsunout do pozadí věci, kterých mám plnou hlavu a nemůžu je dostat ven.

z jednoho nedávného focení

omalovánky

nakupuji.

Čtvrtek - takhle se kalí panáky!



potřebuji. tuhle. kočku. hned !!!


1 komentář:

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!