10. srpna 2011

it´s too late..

Jsem doma...o pár hodin později , než jsem plánovala . Z původního plánu posedět tak 2 hodinky v Mari (jo ta hospoda se jmenuje Mari, takže je jasný,že já -Mery- tam musim chodit ! :D) sešlo. V Mari jsem do sebe stihla hodit jenom jedno pivo a pustit si oblíbenou písničku v jukeboxu (Guns 'n' Roses - Paradise City). Pak jsme byli vyhoštěni a tak jsme se přesunuli do dalšího. pro mě docela často navštěvovaného podniku - Papatoria.

 Tam to ze začátku vypadalo docela bídně když po mě nějaká nová obsluha vyžadovala občanku a nechtěla nám vypnout jukebox (který si sám hrál děsný duc duc disco hity) abychom si mohli pouštět písničky na počítači přes youtube jak to děláme vždycky. Naštěstí brzo přišel na bar normální člověk, který s námi problém neměl a dokonce nám naše vybraný písničky pouštěl sám :)

Nakonec jsme zašli ještě do Blouda poslechnout si dvě hodně dobrý kapely Noncitizen a A Sweetwater Trick. Obě doporučuju !

Foťák jsem samozřejmě nechala doma, ale pár lidí ho mělo, takže nějaký fotky snad budou :)
Už jsem vám toho řekla až moc takže pádim spát dámy a pánové.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!