13. srpna 2011

diy : jeans shorts

Vrátila jsem se z Lipna s milionem fotek, ale ještě než jsem odjela tak jsem potřebovala kraťasy (který jsem stejně pak zapomněla doma :D). Udělala jsem výpravu do taťkovo skříně a našla jsem starý džíny. Myslela jsem ,že je jenom ustřihnu ohrnu a ,,vysavim'' ale pak sem si všimla menšího problému...



Táta ty kalhoty měl totiž na maškarním když šel za Elvise a tak trošku ,,přizdobil''' zadní kapsy.


 Jo hrozný já vim.:D A tak jsem se pustila do náprav.

Potřebovala jsem jenom nůžky, nit a jehlu...

A kousek nějaký dobrý látky .

1) Klasika - ustřihla jsem kalhoty a udělala z nich kraťasy

2) Vystřihla jsem z látky kousky podle kapes ( tak nějak nepřesně - schválně )


3) A našila jsem je na kapsy abych zakryla tu hrůzu :)


4) Nakonec jsem ještě ohnula a sežehlila nohavice ( ještě je asi přišiju aby se nerolovaly dolů), kraťasy jsem na pár místech přejela struhadlem a vroubkovaným nožem aby vypadaly ještě víc ,,jetě'' a ještě je čeká to savo :)

Myslim, že je to dobrej nápad jak oživit i obyčejný kraťasy co nemají na kapsách nic podobnýho jako měly ty moje :)


9 komentářů:

  1. já sem si nedávno udělala z kalhot taky šortky, akorát že ty moje byly červené, které jsem z části odbarvila a pak nabatikovala oranžovou a žlutou, aby to mělo takový 'duhový' přechod ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty kraťasy se ti povedli a s tima kapsama jsi to vymyslela dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja si nedavno taky takto vyrobila kratasy :) ale ja pas a nohavice a kapsy obesilla stuzkou :D

    OdpovědětVymazat
  4. obdivujem ťa ...tvoju zručnosť a určite aj výdrž :)

    OdpovědětVymazat
  5. já bych tam nechala Elvise... :D

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to super! :) Jsi šikovná.) Máš moc fajn blog ;)..

    http://strawbery-world.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. ty kapsy vypadají úžasně!

    OdpovědětVymazat
  8. Super šortky, ty kapsy.. skvělý nápad:)

    OdpovědětVymazat
  9. Perfektní nápad jak využít staré rifle. I můj táta kdysi došel domů z práce a na svých starých a už opravdu hodně prošoupaných modrých riflích HIS (ještě ty z kvalitní tvrdé džínoviny) se mu během cesty na již vetchém koleně udělala dírka. Už je nechtěl dále nosit a tak mi je nabídnul k dalšímu využití. Vzal jsem si je tedy "do parády". Žiletkou je ještě více rozřezal (to stačilo i škubnout rukou) a tak jsem je nosil. Posléze upravil na kraťásky a ty pak donosil opět můj táta.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!