23. srpna 2011

darling

Mám ho !! Konečně :) Už jsem ho vážně potřebovala, protože můj starej už dosloužil a půjčovat mi ho nikdo nechtěl. O čem mluvím ?:D O foťáku!

Brigádničila jsem o prázdninách jen, protože jsem už akutně musela koupit novej.O zrcadlovce si sice zatim můžu pořád nechat jen zdát, ale jednou na ní dojde ! A vlastně někam večer na akce bych jí stejně nemohla tahat, takže něco menšího se mi hodí :)

Vybrala jsem si Olympus VR-310. Po červený ani jiný barvě jsem netoužila, ale tak proč ne. A ve skutečnosti je pěkně červenej a  ne takhle divně :D



9 komentářů:

  1. Krásný je. Já ten svůj mám chvíli a budu ho muset reklamovat :-( CHJO :-(

    http://shaki-days.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. pekný, veľmi sa podobá na môj :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já si ho nechala navíc pojistit..můžu s nim klidně házet o zem a třískat s nim o jiný předměty atd :D

    OdpovědětVymazat
  4. Popravdě, za tu cenu jsi mohla mít mnohem lepší foťák (př. Canon SX120 apod.).. Ale očividně Ti šlo jen o barvu.. No tak good luck při focení s tímhle, ehm, foťáčkem :)

    OdpovědětVymazat
  5. Canon SX120 už doma máme ;) Jak už jsem řekla, tak jsem ho už včera nutně musela koupit, takže jsem v obchodě vzala ten, který měli ve své cenové kategorii nejlepší. Taky jsem psala, že ho potřebuju nosit na akce a na to je Canon těžkej jako prase, zabere půlku kabelku a hlavně se o něj pořád bojim ;) Ano určitě mi šlo jen o barvu.. popravdě jsem ten nákup obrečela, protože neměli růžovej :(

    OdpovědětVymazat
  6. pěkné odpálkování anonyma :D
    jinak foťák je pěknej a určo s ním pořídíš hezké a zajímavé fotky:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ach Bože ! Milujem komentáre anonymov. Aj mne jeden nedávno napísal. Zábava čítať to :D

    Gratulujem k novému foťáčiku ;)
    Momentálne mám pokazený ten môj a musím fotiť foťákom od telefónu.. Hrôza :D
    A zrkadlovka je aj môj sen.

    OdpovědětVymazat
  8. Jo no , jsou všichni nějaký strašně chytří :D
    Děkuju moc!
    Já starej foťák tak zmasakrovala až to bolí:D Na tenhle musim dávat pozor!

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!