10. srpna 2011

my colorless world

Nejoblíbenější barva ? Černá.  Je nádherná, tajnmá, univerzální a taky je to barva mojí duše :D Ať mám na sobě cokoliv, aleespoň jedna věc je vždycky černá. Vlastně když nad tím teď přemýšlim tak černá asi ani neni barva. Většina lidí si s černou spojuje smutek a proto jí třeba ani nenosí. Ale přece nemůžeme všichni žít nějaký dokonalý přeslazený život a na všechno koukat přes růžový brýle. Já se snažím vidět věci tak jak jsou, žiju bez iluzí, s černou barvou všude kolem mě a je mi fajn :)

Ale ty červený brýle se mi líbí tak jak jsou !


Odpoledne vyrážim do města - se Štófym a Dádou na jedno, dvě, tři,...
No pokusim se nenechat doma můj (na hov**) foťák a snad večer ještě napíšu.

5 komentářů:

  1. Tak piš, piš. Zajímá mě, zda se ti něco zajímavého nepřihodilo. ;)

    Pěkný den
    Tom
    (český ,,fashion" blogger)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak piš, piš. Zajímá mě, zda se ti něco zajímavého nepřihodilo. ;)

    Pěkný den
    Tom
    (český ,,fashion" blogger)

    OdpovědětVymazat
  3. áá, to já si radši žiju (naoko) přeslazený růžový život ! i ty růžový brejle mám doma :D jen piš, když máš o čem ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Černá je nejlepší barva , i když si také nejsem jistá jestli to vlastně barva je :) ale ty brýle sou skvělé :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!