18. srpna 2011

GIVEAWAY !

Tak a je tu moje první giveaway :) !!

Výhrou je náhrdelník z H&M


Jak se zůčastnit ? Tady jsou pravidla :

1) Musíte sledovat tento blog.


2) Pod článek napište co se vám tady líbí nebo naopak co vám tady chybí. Do komentáře napište svůj e-mail !!


3) Můžete se na svém blogu zmínit o této giveaway! (bonusové body ;) )

Giveaway bude ukončena ke konci příštího týdne.

P.S. Giveaway se mohou účastnit jenom čtenáři z ČR a Slovenska !!

Hodně štěstí ;)

20 komentářů:

  1. Mě se teda nejvíc líbí tvůj osobitý styl. :) Potom tvoje fotky a tak :)

    OdpovědětVymazat
  2. fredyqa@azet.sk
    blog nemam :/
    sledujem od dnes ale The pretty reckless milujem ! <33

    OdpovědětVymazat
  3. Jé zkusím to:)
    máš to tu příjemné, dobře se to tu čte, dobré fotky:-)
    Mishellina@email.cz

    OdpovědětVymazat
  4. o1. sleduju :)
    o2. líbí se mi fotky všeho druhu, máš kvalitní styl ;)
    o3. bohužel blog nevedu :(
    allen24@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. ano, ano, příjemné prostředí,kvalitní články, clarifoog@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Na tvůj blog jsem narazila náhodou a strašně se mi zalíbil tvůj styl oblékání. Celkově máš příjemný blog. Žádné přeplácanosti a tak, prostě skvělý. Blog bohužel nemám, takže nemůžu posílat dál. Ale tak, za zkoušku nic nedám. luckkaa1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. tak mě se líbí tvůj blog už tím že je takový jiný (v dobré slova smyslu :D) prostě takový osobitý :)potom se mi líbí tvoji inpirativní články a taky outfity :)
    jo a taky reporty z festivalů byly úžasný ;)

    blog bohužel nemám
    ve.posp@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Libi se mi tvuj osobity styl :)(konecne nejaka. Budejovicka zmena) coz je naprosto super , mas zajimavy styl vyjadrovani a zda se mi ze mas na vse vlastni nazor a nic nekopirujes. A také miluju TPR.
    Sleduju a zminim se na blogu.

    OdpovědětVymazat
  9. PS:Nokedle.iva@gmail.comPS:Nokedle.iva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. sleduju sleduju :)))
    moc se mi líbí outfity, máš styl.
    justmakeawish.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Narazila jsem na tebe nedávno :-) Ale sleduji tu i přes blogvin. Zaujala jsi mě a jsem zvědavá na další aoutfity :-)
    http://shaki-days.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. simcavitkova@email.cz
    Mám ráda outfity :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ďakujem za pozvanie :)
    barborakemenova7@gmail.com
    páčia sa mi outfity :)

    OdpovědětVymazat
  14. ahojky, na tvých stránkách se mi moc líbí tvůj osobitý přístup, originální fotky a do detailu promyšlené outfity ;)
    můj e-mail je chroby@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Líbí se mi tvoje outfity. A nevím, asi mi nic nechybí:-)
    Blog nemám:(
    jahranst@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. V prvom rade ďakujem za pozvánku ;)
    Máš krásny blog a fascinuje ma tvoj štýl. Ja by som asi na neho nemala odvahu :D Som tu po prvý krát ale veľmi sa mi tu páči, takže stávam sa tvojou novou prispievateľkou. Nehľadiac na to, že máš giweaway ;) :))

    RubyTheCrystal@gmail.com

    P.S. Podporujem tvoju giweaway na mojom blogu v menu ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Pardón -
    Nie prispievateľkou ale sledovateľkou :D :D

    OdpovědětVymazat
  18. Huh, tak se teda taky zúčastním, jen tak z hecu :D
    Takže, na tvém blogu se mi líbí převážně to, že jsi z Budějc a ušilas mi spodničku :D a líbí se mi i obecně tvůj přístup k módě (šiješ!) a vůbec k životu (někdy zapaříme :D) a chybí mi tu víc outfitů, protože to odbýváš, U can do better ;)

    Bubacek91@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. paci sa mi ako pises:))
    Monika.laurincova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. mě se líbí outfity

    monikahruba@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!