6. srpna 2011

the edge of the world

Jedu na chalupu - hurá. I když musím říct, že tentokrát se mi tam asi i docela chce. Vypnout mobil, bez internetu...člověk si potřebuje občas oddychnout od normálního světa. No jediný co beru je iPod protože bez toho ani ránu :)

Jo a jinak ..myslím, že budu muset prodat ty úžasný boty a koupit si větší velikost ..já mám 39-40 a tyhle jsou mi menší tak o číslo takže tak 38.  Měl by někdo zájem ??


A něco málo z mýho ,,nefotícího'' foťáku. ..(mimochodem 15. končim v práci a dostávam výplatu takže to vidim konečně na nějakej kvalitní stroj :))

 - jsem ostříhaná (už zas) ale tady vidíte prd


a jedna krásná navíc :)

10 komentářů:

  1. tie boty sú hrozné :) ale inak pekné fotky

    OdpovědětVymazat
  2. ty boty jsou úžasné, ale neunosila bych je (( navíc určitě vím, že bych si na nich rozbila hubu :D

    sluší ti to a na chalupě si to užij! jak píšeš, je fajn na pár dní někam vypadnout :))

    OdpovědětVymazat
  3. TEdy jsou úžasné, ale jen co bych vyšla s nima z baráku, ležela bych na zemi.:D

    OdpovědětVymazat
  4. wow ty boty jsou skvělé ...ale na zabití :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty boty! :D Sou fakt výborný..:D Jako šla bych do nich..Ale za kolik,žejo. :D Tak až se vrátíš,napiš cenu ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju moc :) Já za ně dala 1400,- objednávala jsem je přes eBay, protože v česku vyjdou tak na 1800 :) Takže 1400,-

    OdpovědětVymazat
  7. boty jsou opravdu úžasný ;) škoda že je prodáváš

    OdpovědětVymazat
  8. kam ty boty budeš nosit?:D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!