24. srpna 2011

thanks mum

Mamka mě po dvou letech vzala nakupovat. Normálně co se týče oblečení a kosmetika a vlastně všeho už mi od nějakých 11ti let říká : ,,Máš svoje vydělaný peníze, tak si to kup.'' A najednou jí asi nějak přeskočilo a strašně chtěla jít nakupovat...no nebránim se tomu :D (mimochodem dneska jdem zas)
WHAT THE HELL?

Každopádně tady jsou věci, co jsem si vybrala. Bylo to dost divný když za vás najednou platí někdo jinej.




Spodní prádlo - New Yorker
kalhotky -179,-
podprsenka - 249,-


Legíny - New Yorker
249,-


Silonky - Lindex
79,-

Trika - New Yorker ( jo mam 2 stejný :D)
každý 379,-



Vysněná košile - Lindex
799,- (já vim ale já jí potřebovala )


Turecký kalhoty - Lindex
549,-


Doplňky - Lindex
149,- a 129,-


Nezapomeňte na GIVEAWAY !! A ptejte se na cokoliv na FORMSPRING

8 komentářů:

  1. Veľmi zaujímavé kúsky ;) Podprsenka ma dostala..
    Krása :)

    OdpovědětVymazat
  2. nah, závidím, kéž by mě maminka taky vzala nakupovat :D

    OdpovědětVymazat
  3. aj ja by som chcela ist nakupovat z mamkoooou :)

    OdpovědětVymazat
  4. super veci! :)

    http://thuy-onlineshop.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Teda krasny kousky.. to jsi utratila celkem dost penez.. :) teda mamka.. :)

    OdpovědětVymazat
  6. pekné veci!
    hej,je to dobrý pocit,keď míňam cudzie peniaze :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!