8. srpna 2011

sad day

Jsem konečně zpátky. A dobrá možná mi ta civilizace malilinko chyběla ! Nudim se a tak sem si založila FORMSPRING ..takže se ptejte a ptejte dokud se z toho nezblázním :) Další co mě tak napadá, je založit ještě jeden blog s oblečením co už nenosím ..mam doma asi 8 pytlů a už nevím co s tim. Vyhazovat to nechci protože většina věcí jsou nový nebo jednou nošený kousky. Co vy na to?

Jo a už vážně potřebuju poradit s novým pokojem..posílejte inspiraci !! 

A až vás tu bude ještě o trošku víc tak plánuju taky nějakou tu giveaway :) 


3 komentáře:

  1. já inspirací tak překypuju, že mě zrovna nic nenapadá :D zkus si vyhledat nějaké obrázky na weheartit.com, deviantart.com, flickr.com nebo i na ikea.cz - když klikneš třeba na ložnice, tak se ti zobrazí nějaký obrázek který se pohybuje a pak ti tam naskočí odkaz na inspiraci ;) osobně se mi líbí vinylové nálepky na zdech a takový zastaralý vintage styl jako např. ošoupaný bílý nábytek, kovové čelo postele... a nebesa ♥ můžeš zkusit i lapač snů - dá se vyrobit i koupit :)
    s tím oblečením je to fajn nápad, ale pokud se bojíš, že by ti to nikdo nekupoval, můžeš zkusit, aukro, mimibazar, odklepnuto apod. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju ! Přesně tohle jsem potřebovala. Jdu hledat...už se mi to v hlavě trochu rýsuje :) Jojo přes aukro prodávam a právě přemýšlim , co je lepší.

    OdpovědětVymazat
  3. pro inspiraci je dobrá stránka weheartit.com a nebo potom jestli se budeš někdy hodně nudit tak různý room tour na youtube :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!