14. srpna 2011

lipno trip

Dneska tu mám fotky z Lipna . Účastníci výletu - já a Kryštof :D Předem říkam, že to fakt není můj kluk ale nejúžasnější kámoš a nejlepší brácha :) Celá tahle akce byla nakonec skvělá což jsme vůbec nečekali.  P.Sů. Děkujem milým lidem, který jsme celí promočení stopli :D





moje nejlepší zavazadlo lůj vitón




náš kemp





 kryštof discant :D :D










fotka měsíce, kterej vzrušoval můj foťák


disco exil..museli sme si hned připomenout kdo jsme a odkud pocházíme !



 a pomohlo to!

 a jako poslední - ranní piknik uprostřed Lipna n. Vltavou . lidi na nás koukali pohoršeně (zvlášť ti co si byli zaběhat) ale to nám bylo jedno..sekaná vede ! :D

5 komentářů:

  1. Pěkné fotky :) Muselo to bejt moc fajn :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak ta snídaně musela bejt dobrá.. úplně vidím ty pohledy :D

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá na supr výlet!

    http://shaki-days.blogspot.com/
    Budu ráda za tvou návštěvu nebo třeba i follow? Já už sleduji :-)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!