30. října 2013

October random

Nahromadilo se mi tu pár fotek z října, takže jsem to dnes pojala jako takový malý random článek.
Zítra jdu na celé 2 hodiny do školy a v pátek nejdu vůbec, takže mám prázdniny prakticky celý týden. Mimochodem v pátek mě čeká má první oficiální návštěva Plzně (přestupování na nádraží a projíždění nepočítám), ku příležitosti dne otevřených dveří na mé vysněné škole :)

Když už tu máme ten Halloween, tak jsem si trochu hrála s make-upem. Berte to s rezervou, trvalo mi to celé 3 minuty a vůbec jsem se nesnažila :D

Krosím si to našimi Dasenskými cestami. Povšimněte si těch super sexy swagerských kalhot.

Vyrážím na Retro Party, kde jsem se svým bratrem a bratránky předvedla úžasnou taneční show...a to jsem byla celou dobu střízlivá.

 Vyrážíme na veganský piknik ! Banánovo-čokoládová buchta, cukeťáky a zapečené plněné brambory, na které tu brzy najdete recept :))

Po dlouhé době jsem si našla čas na prodloužení řas.

Šťastný psík..který si mě beztak všímal jen proto, že jsem ho vzala s sebou, když jsem šla běhat.

Sezení u voleb a speciální vegan donáška. Bambusové výhonky a Jidášovo ucho.


4 komentáře:

  1. Máš krásné oči a ty řasy jsou parádní :) pěkné fotky a ten makeup vypadá celkem přijatelně náhodou ;D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Áá tři minuty? Na tři minuty vypadá ten makeup úžasně. A na retro párty ti to děsně seklo:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se jednou seberu, udělám si výlet do Anglie a uděkuji se k smrti :D Si strašně moc milá :33

      Vymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!