1. října 2013

mindless behavior

Včera jsem si uvědomila pár zásadních věcí. Například, že tenhle rok je pro mě opravdu dost důležitý a že rozhodne o tom, kam bude můj další život vlastně směřovat. Trochu jsem si ujasnila priority a rozhodla jsem se víc věnovat škole a hlavně sobě. Vztah mi v tom bohužel dost bránil.

Maminka mě dneska strašně moc překvapila. Sama od sebe mi uvařila výborný oběd :) Strašně si toho vážím, protože ne každý má doma rodinu, která by ho ve veganství podporovala. Jo a jako bonus jsme si zašly na menší nákup a na manikúru.

Jak trávíte dny vy ? :)







4 komentáře:

  1. Ta první fotka ♥♥ Ta maminka musela potěšit, taky jsem s tou svou byla nedávno nakupovat a veganka sice nejsem, ale věřím, že je super, když tě takhle doma podporují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtělo se mi až brečet štěstím, když si vzpomenu na ty počáteční hádky :D :) (to si ještě myslela, že to je zas nějaký výmysl na týden)

      Vymazat
  2. Máš super blog, přidávám se ke čtenářům. :) Budu ráda, když se ke mě také podíváš www.majdenka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. paci sa mi ze mas take superne tmave obocie))

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!