17. října 2013

Andy Warhol

Předminulý víkend jsme využily s Maši poslední příležitosti a vyrazily na výstavu děl Andyho Warhola. Výstava se sice konala celé léto a měla jsem to asi 5 kilometrů od domova, ale samozřejmě jsme se k našemu plánu dostaly až poslední den výstavy :D (A to jí ještě naštěstí o týden prodloužili, jinak bychom měly smůlu.)

Den jsme si moc užily, ale nebylo to ani tak moc tím, že bychom byly z výstavy nějak extra nadšený, ale spíš tím, že jsme konečně něco pořádnýho (alespoň pro nás) podnikly :) 

Byl se někdo z Vás také podívat ? 









9 komentářů:

  1. supr dupr fotky a v dobrom závidím že si bola na tej výstave :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji velice :)) Třeba se k vám taky dostane :)

      Vymazat
  2. Báječná neděle s mojí skvělou kámoškou! :) A nezapomeň na parkování ("já počkám, až odjedou." - a pak jsme je snad i míjely, když jsme se vracely z výstavy :D), na kaféééé, na paní, která chtěla z milionu zákusků ve vitríně zrovna punčák - a ten poslední už ležel v mém břiše :D a taky na pána, který kolem nás začal luxovat :D a na další zážitky, které zatím ale zůstanou mezi námi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viděla bych to na nějakou další akci teď o prázdninách co ? :) Myslíš ,že bychom si měly dát ještě tu zmzlinu ?? Jo! :D No vůbec nám nedávali najevo..že bychom už mohly konečně vypadnout..:D

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. A já taky ! :D (kdo ti dovolil číst můj blog ! :D :P)

      Vymazat
  4. Trochu mě to zklamalo, ale nebylo to zas tak zlý :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!