10. října 2013

ADDICTION

Mám jen pár minut, než zas budu muset letět a tak to dneska hodně zkrátím. No dobrá, krátké je to vždycky..ale dneska pro to mám alespoň nějakou výmluvu.

Vždycky jsem měla problém do sebe dostat nějaké jiné ovoce než jablka a jahody. Z tohoto problému mě naštěstí dostaly smoothies, protože ty mi chutnají ať je v nich cokoliv :D Nějakou divokou kombinaci teď dělám každý den, tak vám sem ty 2 poslední dám zatím pro inspiraci..ale myslím, že to tu brzy tohle mňamkou dost zahltím.

Jinak pokud by vás zajímalo kam že vlastně chvátám, tak na ,,festival" Back to School. Ti z vás co bydlí ve větších městech určitě ví o čem je řeč :) Tak jestli ještě nemáte plán na dnešek, můžete určitě vyrazit, je to zadarmo.


banán, jahody, ananas

neděste se toho vzhledu :D 
banán, mandarinka, polníček, lískové ořechy

+ malá bonusovka z nedávného nákupu..guláš jsem snědla hned po příchodu domů, a moc mě neoslovil, příště zkusím udělat vlastní. 




2 komentáře:

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!