6. října 2013

DO or DIE

Zdravím! Asi jste si všimli, že se snažím střídat ,,články" a recepty, aby to bylo tak nějak vyrovnané. A protože včerejšek patřil receptu, dnes tu mám zas pár fotek.

V pondělí jsem byla fotit (a zas jsem nastydla!). Úterý jsem proležela, protože jsem chtěla být ready na středu - nejdůležitější den celého týdne. U příležitosti světového dne hospodářských zvířat totiž holky uspořádaly pietní průvod, kvůli kterému jsem si dokonce vzala volno v práci! Po něm jsem stihla rychlé kafe a vyrazily jsme s kamarádkou Maši na operu :) Čtvrtek jsem tím pádem opět proležela. 
V pátek jsem spontánně vyrazila na akci, kde jsem se po dlouhé době dost solidně zřídila a rozjela to na parketu (doufám, že mě nikdo neviděl). Asi nemusím říkat jak jsem strávila sobotu...
A musím se pochlubit, že v mezičase se snažím pracovat na svém portfoliu k přijímačkám :) 

A dnes? Vyrážíme s Maši na výstavu Andyho Warhola! 

Proslov. Měla jsem důležitý úkol - držet transparent.

Dostala jsem brýle..a k nim debilní výraz.

chuť na čuňačinky v 10 hodin večer - vanilkový pudink+jahody

Včera mne políbila múza a musela jsem trochu tvořit.

A nakonec vtip, který mi poslal kamarád...poslední dobou mě všichni bombardují vtipy o veganech a už mě to začíná štvát..ale tenhle mě fakt pobavil :)



4 komentáře:

  1. Vážně obdivuju, jak to veganství zvládáš a k tomu ty recepty vypadají tak chutně a nijak náročně, jsem ti za ně strašně vděčná :) ale ten vtip je dobrej :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé :) To mě vždycky nejvíc potěší, když zjistím, že to někomu pomáhá nebo ho to inspiruje! :) Moc děkuju, zlepšila si mi den :)

      Vymazat
  2. Já myslela,že Andy byl jen do konce září ne? :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!