13. října 2013

it´s sunday...please kill me!

Je tu někdo další, kdo nemůže vystát neděle ? Pro mě je neděle nejhorší den v týdnu..víte, že už vás nic pěkného nečeká, do ničeho se vám nechce, nemůžete nic večer podniknout jinak budete v pondělí ráno mrtví.

Na druhou stranu, v neděli dělám věci, na které si neudělám čas přes týden - pořádný úklid, DIY, poslouchání hudby.

Celkově si ale na víkend nemůžu stěžovat :) Páteční večer jsme s Maši strávily na divadle v Horké vaně (to je podnik, nebojte :D) a v Hostelu (také podnik :D). Já samozřejmě musela řídit, takže jsem tradičně pila čaj.

Co se týče sobotního večera, ani tentokrát se žádná party nekonala - šli jsme s bráchou do fitka.
Vážně začínám zvažovat, že přestanu pít úplně. Už jsem si stejně odvykla a akce bez alkoholu mi vůbec nevadí. S kouřením to asi bude horší, i když to už patří také jen k akcím a sezení v hospodě..

Jak jste trávily víkend vy ? :)






3 komentáře:

  1. Ježiš,ty jsi prostě úžasná! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvádíš mě do rozpaků :D ! Kéž bych byla :)

      Vymazat
  2. ja som tiež kedysi nedele neznášala, ale teraz ich mám na výške úplne super :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!