28. října 2013

Blurred Lines

Minulý týden jsem strávila víceméně jen ve škole, ve fitku nebo s přítelem (+ samozřejmě tradiční ,,kafe'' s Maši). Co se týče vaření, kvůli nedostatku času přežívám na ovesné kaši a kilech ovoce a zeleniny. 

V pátek a v sobotu jsem seděla u voleb u nás ve vesnici. Nakonec se z toho vyklubala naprosto geniální brigáda :D Čekala jsem, jak se budu nudit, takže jsem se vybavila knížkou, časopisy a blokem na kreslení. Nakonec jsem mimochodem přečetla jen 20 stránek z Kunderova Žertu. I když složení komise bylo opravdu dost různorodé, měli jsme se o čem bavit a dost jsme se nasmáli. 

V sobotu jsem tedy s žádnou akcí nepočítala, ale nakonec jsme byli hotoví strašně brzo, čehož se muselo využít. Večer jsme tedy strávili naprosto nejlepším způsobem - návštěvou Horké Vany (jak nečekané). 





Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!