2. listopadu 2013

Recenze - vegan kosmetika 0.1

Před časem jsem se v jednom z mých článků zmínila o plánovaných recenzích netestované kosmetiky.
Dneska tu pro Vás mám první z nich!




1. Kuličkový antiperspirant - Kokos (50ml)

Přivedla mne k němu víceméně náhoda. Už z dálky mě zaujal obal a když jsem si zjistila o co jde a navíc to, že voní po kokosu, musela jsem ho mít.

Když mám vysoká očekávání, bývám pak většinou zklamaná. Tentokrát jsem ale naprosto spokojená, antiperspirant plní svůj účel celý den, nelepí, nedělá žmolky a navíc opravdu krásně voní.

Cena: 59,- (v porovnání s kvalitou mi přijde skvělá)

Pokud bych to měla hodnotit body, tak určitě
5/5
♥♥♥♥♥


2. Toaletní voda - Butterfly (10ml)

V obchodě bohužel neměli žádný tester, takže jsem vybírala úplně ,,naslepo". Vůně je lehká, neurazí, ale ani nenadchne. To je ale samozřejmě jen můj názor.Vydrží několik hodin, pak intenzita slábne.

Cena : 99,- 

3/5
♥♥♥



3. Zvláčňující krém na ruce a nehty - Kakaové máslo (50ml)

Tento produkt mě bohužel zklamal. Těšila jsem se na nějakou výraznější vůni, ale bohužel nemá ani slabou. Není cítit vůbec nijak. Co se zvláčňujícího efektu týče, na ten se asi také zapomnělo. Ruce mi přijdou naprosto stejné jako před aplikací. Jediné plus je to, že se rychle vstřebává.

Cena: 49,- 

1/5



 Pokud se Vám recenze líbila, byla Vám k něčemu užitečná a nebo zkrátka jen máte ještě nějaké otázky k produktům, budu ráda za komentář :)






6 komentářů:

  1. Ten antiperspirant vypadá božsky,navíc vůni kokosu miluju,šla bych do něj:))

    OdpovědětVymazat
  2. ten antiperspirant se dá sehnat i normálně někde v obchodě, nebo jen přes internet? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marks & Spencer... taky ho mám, je úžasnej .)

      Vymazat
    2. bezva, tam jsem se chtěla jít právě kvůli té netestované kosmetice podívat:) tak děkuju, kokos taky miluju, takže předpokládám, že s ním odejdu :D

      Vymazat
  3. Já jsem s tím krémem naopak moc spokojená a přijde mi, že i hezky voní))
    jinak, asi se zajdu mrknout do m&s na ten antiperspirant, vypadá moc dobře!))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasný, jak se říká sto lidí, sto chutí :) Určitě ho zkus, nejde mu odolat ! :D

      Vymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!