16. listopadu 2013

party

 Zdravím. Asi bych měla tradičně udělat ,,shrnutí" týdny, ale dvakrát se mi do něj nechce. Mám celkem smíšené pocity. Na jednu stranu se mám strašně skvěle a na druhou se na mě navalilo teď celkem dost povinností. Ale vždycky může být hůř, takže si z ničeho hlavu nedělám.

V pondělí jsem vyrazila s mladším bratrem do tanečních, protože mu zrovna vypadla partnerka a já se mu najednou celkem hodila. Po pár letech jsem si zopakovala (spíš znovu naučila) salsu. 

Úterý a středu jsem strávila u kamaráda, vařili jsme spolu večeři (není vegan, ale všechno snědl a ještě mě chválil :3), zpívali a prostě se bavili. Ve čtvrtek jsem byla poprvé na kreslení a zjistila, že mě to celkem i baví :D Večer jsem prokecala s babičkou. A pátek ? O tom snad ani nechcete slyšet :D Večer jsme jeli s přáteli do vířivky a pak se nám to trochu zvrtlo v brutální akci...porušila jsem svou abstinenci, vytančila tak 5 kilo a ztratila hlas. 
Dnes jsme tu s babičkou měly moje sestřenky, takže jsme si užily den a co bude večer ? Kdo ví!






1 komentář:

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!