8. listopadu 2013

hero

Nějak mi vůbec nedochází, že už je pátek. Všichni se někam chystají, ale já se dokopu tak maximálně ke kamarádce (a zároveň sousedce) na kafe!


Tenhle týden nějak vypadl z klasického stereotypu a mě to kupodivu vůbec nevadilo.
Začalo to nejlépe, jak mohlo. V pondělí si totiž můj dvorní tatér konečně udělal čas a já se teď raduji z nové kérky. Večer jsem navíc byla narychlo naverbována na úterní velký výlet do Brna na veletrh vysokých škol. Jelo nás 5 a nakonec jsme si to skvěle užili, několikrát zabloudili, zašli si skvělý oběd a já zjistila, že po dvou měsících abstinence je pro mě jedna sklenka vína až moc.
Ve středu jsem ve fitku doháněla úterek :D

Čtvrtek jsem si tak nějak vyhradila pro vlastní potěšení. Zašla jsem si na nehty, pak na menší nákupy (new in co nevidět), proseděla jsem věčnost v kavárně s přítelem a Maši. Té musím ještě jednou strašně poděkovat, za to, jak se o mě stará !! protože mě konečně dokopala do kurzů kreslení k přijímačkám :)
Mimochodem bráchovi se kvůli mě zase rozbila motorka (vždycky když potřebuji odvoz, tak se rozbije -_-) když mě vyzvedával z fitka.

No a aby toho nebylo málo, tak dnešek jsem strávila v ateliéru, kde jsme (já a další 2 slečny) fotily s DJs z rádia Kiss promo fotky pro jeden nový klub. Prý se fotky budou používat na plakáty akcí, 
letáčky,vizitky, webové stránky, atd. No jsem na to zvědavá, každopádně jsem si to strašně užila! 

Zatímco ostatní hledali svou vysněnou školu... :D


ovesná kaše + banán + lískové ořechy + mák + skořice 

ještě čerstvé

soustředěnost
¨

Gaudeamus

bonusová...když je ten movember :D





6 komentářů:

  1. Krásná..kérky ti závidím,ale já se nemůžu dokopat k tomu,abych si ušetřila..a když už,musím za to koupit něco jiného nebo tak.:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)) Já měla vždycky spíš problém s dlouho čekací lhůtou u tatérů :D (jsem nedočkavá!!)

      Vymazat
  2. Na té druhé fotce ti to moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné tetování :3
    Mohu se zeptat proč zrovna nůžky ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :)) Chtěla jsem tetování, které bude vyjadřovat mou vášeň - navrhování a tvorbu oblečení :) Proto nůžky, krejčovský metr, jehla a nit :)

      Vymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!