19. listopadu 2013

Rajčatový kuskus s česnekem

Aby jste si nemysleli, že nevařím, tak tady máte tip na rychlou večeři, kterou jsem zrovna před chvílí dojedla :)

Potřebujeme :
- 1/4 hrnku bio celozrnného kuskusu (samozřejmě můžete použít jakýkoliv)
- 3 nebo 4 rajčata
- 2 stroužky česneku
- půlka cibule
- olivový olej
- sůl, pepř, bazalka

Příprava :
Na pánvi potřené olivovým olejem osmahneme nakrájenou cibuli, po chvíli přimícháme česnek a rajčata nakrájená na větší kostky. Přidáme bazalku, osolíme, opepříme a mícháme 3 minuty, dokud rajčata nezměknou. Kuskus připravíme podle návodu, přidáme rajčata a můžeme podávat :) .






5 komentářů:

  1. Já vždycky když mám kuskus tak nevím co k němu,tak tohle je super nápad..:) vypadá fakt dobře

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to vypadá snadně a moc chutně! Asi si to udělám zítra na oběd do školy. :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. poslední dobou miluju tyhle rychlovky, kdy jenom zaleju kuskus, něco k němu přihodím a zase běžim dělat další věci, který klasicky nechávám na poslední chvíli:D a tohle vypadá jako další recept, který zkusím:)

    OdpovědětVymazat
  4. Nikdy jsem kuskus nejedla, pak jsem jsem jednou zkusila vařit podle tebe, a od tý doby ho jím pořád!

    OdpovědětVymazat
  5. Jej to mě strašně těší :)) ♥ Naprosto tě chápu !! Jídlo, které dělám nejčastěji :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!