11. listopadu 2013

side effects

Trochu se tak pousmívám nad tím, jak jsem chválila minulý týden..protože všechna ta pohoda a zábava se mi teď vrátila v podobě pořádný nálože učení, práce a nedostatku času.

A já se tradičně snažím všemu vyhnout, i když už prostě vím, že to dál odkládat nemůžu! Začínám si dělat seznamy a doufám, že mě odškrtávání splněných povinností spasí. Ale moc pozitivně mě to teda nenabíjí. 

Snažím se dělat sama se sebou obchody typu : Když tohle splníš, můžeš si koupit něco na sebe/pustit si film/nějaká jiná skvělá odměna. Samozřejmě to dopadá tak, že se zaměřuji jen na druhou část smlouvy - sedím u počítače a vesele objednávám z eBay, prolézám obchody a koukám na Pretty Little Liars (ano i já jsem podlehla -_-).

Prosím naučte mě někdo se učit! Celkem by se mi to před maturitou hodilo...
Máte nějaký osvědčený způsob jak se dokopat do věcí, které zrovna nemáte v lásce ??

Dneska jen samé insta fotky :)

Poprvé v životě nemám černé nehty! A taky neumím používat nůž..


H&M top 70,- ..to chceš

 růžová nejen na mých nehtech, ale i na obloze

krizová svačina do auta na cestu do Plzně

můj třetí domov..víkend byl skvělý víceméně jen kvůli tomu, že jsem každý večer trávila zde


1 komentář:

  1. Super fotky,ten top je fajn :-) Jinak já se vždycky pokouším taky něčím namotivovat..jestli nepomáhá to,tak u mě už nic :D:D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!