24. listopadu 2013

45637

Povaluji se na gauči, snažím se dotáhnout do konce návrh maturitních šatů, rozčiluji se nad nejpomalejším internetem všech dob a koukám na staré české filmy. Jsem krásně přecpaná výborným obědem, potěšená tím ,že rafička na váze začala konečně zase klesat a celkově mám zkrátka nějaký dobrý den. 

Včera jsem trochu bojkotovala pravidla etikety (omylem samozřejmě), když jsem na věneček přišla v šatech Ramones a roztrhaných silonkách. Na nohách kanady..a vůbec mi nebylo trapně. Přišla jsem si celkem vtipně, mezi hromadou holek, které se v těch svých róbách nemohly nadechnout a které měly co dělat aby se udržely na jehlách. Nic proti, sama jsem z vesnice a na ty klasické vesnické akce mám ráda...ale tohle už si nepřeji nikdy zažít :D

Ve středu před akcí.

 Nejhodnější babička, peče vegan štrůdly :)



diář..kde je jen tak 1/4 úkolů

hnízda

7 komentářů:

  1. Hah, sice se mi to nestalo na věnečku, ale taky už jsem si připadala takhle "vtipně" mezi ostatními. Babička je super hodná, je fajn, že ti upeče vegan štrůdl:)))

    OdpovědětVymazat
  2. můžu odkud je ten diářek? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ach, Pueblo! Muj nejoblibenejsi! Chybi mi :(

    OdpovědětVymazat
  4. A kde jsou ty fotky z věnečku? Já se celou dobu těším, až uvidím ten punkovej outfit, a nakonec nic? Zklamání dne, fakt :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mega ti to sluší ! O.o a máš krásné nehty.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!