21. září 2013

weekly update

Jak tak přemýšlím, tak mě napadá, že v těch nejlepších chvílích s sebou nikdy nemám zrcadlovku. Pak toho vždycky lituji a na příští akci si jí beru s sebou. Samozřejmě se po celém dni tahání té stokilové věci na krku, vracím domů bez jediné fotky. Taky to tak máte ?

Naštěstí mě většinou spasí můj telefon a má děsivá závislost na Instagramu. V té ale snad nejsem sama!?

Poslední dobou mi dost často ujíždí autobus...je to nepříjemné, ale při těchto příležitostech vznikají fotky dosti často :D

můj vymletý ranní výraz..upřímná radost z toho, že mě čeká dopoledne strávené ve škole a odpoledne v práci

Včerejší noc..po sto letech jsem vyrazila na akci. S mojí milovanou a nejdražší IRIS (doufám, že to čteš !). ♥
A zjistila jsem, že bez alkoholu jde úplně krásně přežít, když jste se správnými lidmi .

Šly jsme s Maši vyzkoušet novou hospodu v ČB. Samozřejmě jsme si daly čaj.



 



1 komentář:

  1. já osobně zjistila, že můžu být s kýmkoliv, ale bez toho alkoholu to jednoduše není ono:-)mimochodem dost dobré piercingy;-)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!