17. září 2013

Dark Paradise

Člověk by řekl, že nastoupí do školy a všechno poběží zas jako minulý rok. Každý den úplně stejný, se stejnými povinnostmi, bez nějakého většího rozptýlení. Tenhle rok je to ale jiné. Na jednu stranu je toho ve škole mnohem víc (nebo alespoň mě to tak přijde) a na druhou se pořád něco děje. 

Já mám za sebou krásný víkend proválený u filmů s vínem a samými nezdravými pochoutkami <3 

Konečně mi přišly fotky z posledního focení s fotografkou Natali :) Jsem z nich nadšená a tak vám je sem budu dávat pěkně po částech aby jste si je se mnou užili. 


má každodenní rutina - ovesná kaše, skořice, jablko a mandle/lískové ořechy


 z restaurace, o které právě píšu článek. Vegani těšte se! ;)

Zámek Hluboká

další oblíbené jídlo posledních dní - salát!

žehlíme :)

1 komentář:

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!