7. září 2013

hit me like a man

Na to, že jsem si vlastně nikdy pořádně kosmetiku nekupovala (víceméně jsem žila z toho, co jsem dostala na Vánoce, k narozeninám,..), jsem se poslední dobou nějak moc rozjela a v drogeriích trávím víc času než v obchodech s oblečením. Rozhodla jsem se, že sem tam přidám nějakou recenzi. Vím, že většinu z vás recenze nezajímají (mě normálně taky ne), ale myslím, že veganky by je mohly vídat rády :)

Od středy do pátku jsem se válela s mamkou v lázních v Karlových Varech. Pobyt jsem dostala jako dárek k osmnáctým narozeninám. Fotek mám pár, protože moje mamka se ukázala jako naprostý antitalent co se focení týče. Cestou zpět jsme se zastavili v Praze, kde jsem si pořídila šaty Ramones z H&M (zlevněné na 200,-), tvářenku, posilující řasenku a štěteček na linky od Alverde. Vše bylo ve slevě, takže doporučuji všem navštívit DM, akce na různě produkty Alverde probíhá ve většině obchodů :)

Pořídila jsem si sadu na prodlužování řas..dnes se konal první pokus a myslím, že nedopadl zrovna nejhůř :)

A samozřejmě jsem si musela taky koupit sprcháče v akci :D

V hotelu pro mě vařili opravdu výborná veganská jídla, ale bylo mi je blbé fotit když kolem mě sedělo tisíc lidí. Hodně mě překvapili polévkou z dýně hokkaido a houbovým rizotem ♥

welcome drink







9 komentářů:

  1. Tričko ramones vyzerá byť krásne ;)

    http://werushberry.blogspot.sk/2013/08/ahaishoppingcom-giveaway.html GIVEAWAY!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Oblečení Ramones v H&M? Achjo:D Každopádně vypadá hezky a ty lázně ti závidím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano...vůbec to teď nenosí všichni aniž by věděli, co to vůbec znamená -_- Ale nedalo se odolat..za ty prachy :D

      Vymazat
    2. U Ramones to neni tak hrozný, jako u Joy Division..mám pocit, že polovina lidí vůbec netuší, o co jde, nebo je začala poslouchat díky tomu, že se z nich stala v poslední době populární kapela:D

      Vymazat
  3. Všichni (vegani:D), teď budeme vonět stejně. Nejlepší sprcháče!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu vůni jsem dnes dostala i kamarádku, která si je musela koupit hned taky :D

      Vymazat
  4. Musím říct že vegan sice zrovna moc nejsem.. ale ty sprcháče miluju!^^
    a ty drinky vypadaj lákavě x.x

    OdpovědětVymazat
  5. ty řasy vypadají skvěle! kde si je sehnala? a jak dlouho tak vydrží :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hledej na ebay :)) mě vydržely cca týden bez doplnění..ale když máš tu sadu doma tak to je otázka pár minut jich pár přidat :)

      Vymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!