2. září 2013

welcome to my closet

Po sto letech jsem uklidila šatník tak, že se v něm dokonce i dá chodit, takže jsem se rozhodla toho využít a trochu vám ho ukázat (do dvou dnů bude vypadat zas jak před úklidem :D).

Tenhle stojan  ani není v šatně, ale stojí před ní a věším na něj tak nějak všechno od bund po společenské šaty. Také slouží jako odkládací prostor pro kabelky (často je jich tam třeba 10 najednou). Teď jsem na něj nově začala věšet i kšiltovky, protože se začínají záhadně množit.. 

Jsme uvnitř. Do poliček cpu trička, mikiny, kalhoty a kraťasy. Nahoře je sbírka kulichů, brýlí (to rozhodně nejsou všechny) a několik šátků - ostatní zrovna nemůžu najít.

Nalevo od skříně je můj oblíbený věšák...

Teď asi vypadám jak blázen, ale mám jen ráda kostkované flanelové košile...až teď při úklidu jsem přišla na to, že už jich mám takovou hromadu.

Druhá strana patří šatům a několika bundám na které ještě/už není počasí.

Další sbírka..paradoxně mi tyhle brýle vůbec nesluší.

A nakonec nově využitá skříň po bývalém příteli! Z toho mám fakt radost :D





6 komentářů:

  1. Ty jo těch košil a celkově vršků máš fakt požehnaně :D..Já mam vršků děsně málo a mám šíleně sukní, šatů, kraťas a bot asi nejvíc. No a pak mám jen dvoje kalhoty :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to tak vypadá, ale já stejně ve finále nosím jen ty košile a asi 4 tílka pořád dokola :D A kalhoty taky asi dvoje z tý hromady :D

      Vymazat
  2. bláázne,já mám všeho hrozně málo jak tak na tebe koukám:D ten věšák mám taky, ale na bundy. A košile jsou supr a hlavně ti moc sluší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ještě tak půlku věcí vyřadila..začínám si říkat jestli jsem normální :D A děkujuu :33

      Vymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!