28. září 2013

Čokoládovo-banánová zmrzlina (vegan)



Potřebujeme:

2 banány
1/4 tabulky hořké čokolády
2 lžíce holandského kakaa

Banány nakrájíme na kolečka, přidáme kakao a rozmixujeme. Čokoládu nalámeme, rozpustíme v hrnečku v mikrovlnce a přimícháme ke směsi. Necháme zmrazit.


6 komentářů:

  1. mňam, vyzerá to vynikajúco :)

    werushberry.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem tu prvně a asi jsem se do tebe zamilovala!!! :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. vždycky si mixuju jenom zmraženej banán, ale tohle taky vyzkoušim:) musí se to ještě průběžně míchat? má to takovou super konzistenci na fotce! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem dělala dřív, ale jde to blbě a vždycky jsem zavařila mixér :D Tohle je podle mě snažší :) Já to už pak nemíchám vůbec :)

      Vymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!