10. září 2013

Pizza za 10 minut!

Dnes tu pro Vás mám snad nejgeniálnější recept měsíce. Narazila jsem na něj náhodou na stránce 

Vzhledem k tomu, že máte opravdu do 10ti minut hotovo, je tohle jídlo ideální na chvíle, když Vás přepadne (většinou pěkně na noc) nesnesitelná chuť na nějakou tu nezdravou mňamku.

Potřebujeme:
1 a 1/4 hrnku špaldové mouky
1/2 hrnku vody
lžička olivového oleje
špetka soli
lžička kypřícího prášku

100g rajčatového pyré
bylinky
1 rajče
tofu ( já použila natural)
olivy 
V míse smícháme mouku, vodu, sůl a kypřící prášek. Těsto by nemělo lepit - případně přidejte mouku. Na pánvi rozpalte lžičku oleje. Těsto rozválejte na velikost pánve a dejte opéct na rozpálenou pánev. Opečeme z obou stran, přendáme na plech, potřeme rajčatovým pyré, přidáme rajčata nakrájená na kolečka, bylinky, olivy a kousky tofu. Připravenou pizzu dáme na 5 minut do trouby (rozpálené na maximální výkon).


5 komentářů:

  1. Fakt super rychlej recept,přestože já ani nevím,co ta špaldová mouka pořádně jee:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že normální hladkou/polohrubou to taky nezkazíš, rozdíl v tom skoro není :)

      Vymazat
  2. Panebože to je úžasný! myslím, že to vyzkouším poměrně rychle :D

    OdpovědětVymazat
  3. Pizzu jsem už neměla celou věčnost:D..Jsem totiž hrozně líná si jí udělat :D

    OdpovědětVymazat
  4. Pizzu jsem nikdy moc nejedla, ale myslim, že tenhle rychlej recept ještě přijde vhod, až zase budu hrozně líná si něco uvařit:D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!