29. září 2013

Don´t stop me now!

Tak nějak sama od sebe přestávám prokrastinovat a začínám být až divně aktivní. Poslední dobou dost často s někým fotím, o víkendu mě dokonce čeká focení v Bratislavě. Při té příležitosti si chci projít město, protože jsem tam naposled byla jako malá a nic si z toho nepamatuji. Kdyby mě snad chtěl někdo provést, dejte vědět ;)

Také se mi hromadí recepty, které mám v plánu zveřejnit..nějak jsem se rozvařila a rozpekla :D A to se ještě krotím, protože po mém děsném letním stravování bych měla za trest jíst půl roku jenom saláty a cvičit do padnutí.

Zahájila jsem misi : roztahování uší pokus č.2. Tentokrát na to jdu pomaleji a snad neskončím na operačním sále. V souvislosti s tímto plánem, jsem poprvé pracovala s fimem. Umělec ze mě asi teda nebude, ale pro mou potřebu dobrý.

                            Foto : Zdeněk Štěrbák



první pokus..ale funkci plní :)

starám se o svůj mini skleník

s mým bratrem :D

středeční plán :)



1 komentář:

  1. Moc ti to sluší,na těch fotkách s bráchou mi připomínáš Taylor Momsen,když jsi nalíčená víc tak ti to šíleně sekne.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!