23. září 2013

Love me again!

Dnešek trávím zalezlá v posteli. Poslední týden jsem se necítila dobře a chtěla jsem to přechodit, ale nepodařilo se a já na to doplatila. Takže teď umírám nudou, koukám na filmy a vymýšlím make-up a outfity na zítřejší focení (ano jdu už zase fotit a strašně moc se těším!).

Taky si pořád dokola pouštím písničku Love Me Again. Nějakým způsobem na ní šíleně ujíždím, i když normálně nic takového neposlouchám. A klip taky nemá chybu :)

To mi připomíná, že bych byla strašně ráda kdybyste mi doporučili nějaké nové kapely co posloucháte! Sama málokdy narazím na něco slušnýho a ta má stará dobrá klasika se mi začíná ohrávat..



Snídaňový klub

Mamka příjemně překvapila :)
Přidat popisek

10 komentářů:

  1. Ta první fotka se ti fakt povedla, hrozně ti to na ní sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já čím víc se na ní koukám...tím hroznější mi přijde :D Ale děkuju :))

      Vymazat
  2. já šíleně žeru toho kluka z klipu "love me again":-) právě jsem objevila kapelu "Icon for Hire" , znějí jako Paramore, pak ještě interpretku Ninu Nesbitt, Don Broco - You wanna know, Gavin DeGraw - Best I ever had a taky zbožňuju celé album od All time low , ale to je otázka vkusu:-) momentálně též taky trávím dny v posteli, došel mi seznam filmů a absolutně nevím co dělat:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. All time low znám ♥ :D Ale to ostatní vůbec, takže to jdu prozkoumat :) Viděla si film Mechanický pomeranč? Jestli ne, tak na něj určitě mrkni ;)

      Vymazat
  3. mne sa tiež nič nechce, love me again je super a aka si pekna!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oo děkuji :3 Nevím co je to za období..jsem otrávená i z věcí, které mě normálně baví :D

      Vymazat
  4. Ooo, díky za tip na písničku, je boží :D Jinak já strašně miluju Arctic monkeys <3 a na fotce ti to strašně sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, ty jsou skvělí, nejvíc od nich miluju písničku Teddy Picker ♥ Děkuju :))

      Vymazat
  5. Jaka zlata jsi na fotce :)). Ja ujiždim na klasice jako je Nirvana atd. atd.. ale skus třeba Fit For Rivals, jednu dobu jsem je měla dost rada, hlavě Damage od nich. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý a neoposlouchaný jsou Young fathers, byli v ČB na Majálesu. :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!