4. dubna 2012

DIY harem pants

Vypadá to, že zima je konečně za náma, takže pomalu dávám sbohem kalhotám, a začínam ve velkém skupovat sukně, kraťasy a šaty. Tradičně musím mít taky alespoň jedny antisexy, ale nejpohodlnější nasrávačky turecký kalhoty. A protože se mi nechtělo po nich pátrat v obchodech (poslední dobou jsem ani žádný pořádný nikde neviděla) tak jsem si je asi za půl hoďky spíchla sama doma, proč ne :)




( + nová kabelka z H&M)


11 komentářů:

  1. moc krásný, mám podobný z NewY

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasný! A ta kabelka je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  3. fakt sikovna!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. vypadajú super! si šikovná..:)

    http://anetamalis.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. ja MILUJEM pokakane gate! :)

    OdpovědětVymazat
  6. páni, mohla by ses tím živit! jsou opravdu povedené!! jako z obchodu
    P.S. kabelka je peckovní ;)

    OdpovědětVymazat
  7. jsou výborný!!!! Jsi šikovná moc!)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty kalhoty se mi vážně líbí! Vím jistě, že já bych v nich vypadala příšerně, ale tobě neskutečně sluší a celkově k tobě jdou. A ty boty jsou perfektní! Vždy budu obdivovat osoby, které si dokáží něco na sebe sami spíchnout :D.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!