10. dubna 2012

uaa

Narozeninová nadílka. S H&M kartou jsem si hned dneska něco koupila, ale co, to vám řeknu zas příště

   ideální na dietu

 

a dál ??

                   kytky, kterejch je mi vždycky akorát líto..až na tu nejmenší od kluků, 
                   protože jsou chytrý a koupí radši tu v květináči :)

                   z večera nezbylo nic..ale naštěstí na mě mysleli i příbuzní a zásobili mě na
                   osamocené večery

jo a tohle mě nejdřív trochu urazilo :D ale když mi taťka vysvětlil, že jde o kurzy třeba italské, francouzské,atd. kuchyně, tak se mi to nakonec i zalíbilo

   od tetičky milovaný, protože sme spolu nestihly jít nakupovat

  první dárek, který nejspíš naznačuje abych už se pomalu klidila z baráku..

parfém ( ne vůbec jich nemam už asi 20 :D) a podle mamky nejvíc potřebná věc k životu.

                   další kousek..do výbavy (ale jo tohle jsem fakt chtěla a pěkně dlouho sháněla :D)

   jojo a jestli ručníky byly náhoda tak tohle už mluví za vše :D
jinak žádná finanční podpora od rodičů se tentokrát nekonala, protože ví, že by stejně padla na akce a kuřivo..docela je i chápu :D

5 komentářů:

  1. ten parfém je úplne najlepší,môj naj

    OdpovědětVymazat
  2. juu superacke veci si podostavala:)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobře tě obdarovali. Já mám taky radši kytky v květináči :) Po pravdě, naprosto s tebou s tou formou a ručníkama souhlasim, promin :D
    www.rockingpowder.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Tolik čokolády o.O jinak hezké dárky :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!