9. dubna 2012

girl with a wicked mind

Včera jsem vám ukázala, jak ,,krásně'' jsem vypadala na svoje narozky. No na večer jsem se musela alespoň trochu zkulturnit. Navíc jsem nemohla najít foťák..asi tři dny (pak ho kámoš našel položenej na gauči = sem debil?), takže jste si mohli všimnout, že jsem fotila na webku..a víte,že ty rozmazaný, nekvalitní fotky fakt nejsou špatný? Nejsem na nich skoro vidět a tak si přijdu i docela pěkná :D

A zejtra vás budu otravovat se seznamem dárků, který jsem dostala..varuju předem.

4 komentáře:

  1. len nas pootravuj mi to lubime!

    OdpovědětVymazat
  2. ty jsi pěkná na každé fotce, i na té nejlíp zaostřené do detailů! :-) ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou ti to sluší všude :) Hele s tím foťákem, mě se stávaj podobný věci :D
    www.rockingpowder.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. haha s foťákem a vlastně většinu takových věcí taky neustále ztrácím!:D:)
    Já se taky sama sobě víc líbí na web fotkách!:DD:)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!