8. dubna 2012

birthday


Dneska slavím.17. Večer mám oslavu, kvůli které jsem taky poslední dny nenapsala jedinej článek a nevyfotila ani fotku. Myslela jsem, že to bude sranda..ale ne, fakt neni. Jinak jak zatim vypadá můj velkej den ? Absolutně stejně jako všechny ostatní, až na to, že mam navíc práce jak na kostele. Takže si jdu radši udělat další kafe a pokračovat v pečení.


jsem moc krásná že ? myslim, že budu potřebovat tak 3 hodiny na to udělat ze sebe do večera člověka, na kterýho se budou moct lidi podívat a přežít to :D

12 komentářů:

  1. Tak všechno nejlepší :) a ať se ti oslava zadaří. Já minulý týden dělala moji narozeninovou 18.+bráchy 20. oslavu.. a byl to fak docela oříšek. Nakonec přišlo asi 60 lidí.
    Nevim jak to plánuješ velký ty, ale tak či tak, bych se na práci s pečením vykašlala a jen si užívala nafukování balonku :)

    OdpovědětVymazat
  2. V tom případě všechno nejlepší:)))

    OdpovědětVymazat
  3. Vse nej, sladkych sedmnact! :))

    OdpovědětVymazat
  4. taky přeju všechno nejlepší =)

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno nejlepší! užij si "sweet seventeen" :)

    OdpovědětVymazat
  6. poriadne to osláv <3 ja mám zase dnes 10mesačné výročie s drahým, hah

    http://undergroundkittycat.blogspot.com/2012/04/giveaway-ii.html pozývam ťa :)

    OdpovědětVymazat
  7. Všechno nejlepší :) Narazila jsem na tvůj blog, a fakt se mi líbí :)
    www.rockingpowder.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Všechno nejlepší! Narozeniny mášn jen jednou v roce, tak to pořádně oslav! :))

    OdpovědětVymazat
  9. Pořádně to oslav, a všechno nejlepší!! :)

    http://www.ostrichandcheetah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Sladkých sedmnáct :D.. Všechno nejlepší :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!