23. dubna 2012

pumped up kicks

Dneska jsem si poprvý v životě prošla Třeboň, zjistila jsem, že Schwarzenberská hrobka nejsou žádný ruiny (jak jsem si do dneška myslela), taky jsem viděla rybník Rožmberk o kterým bych to  ani sama nevěděla a asi po 5ti letech si dala smažák.

Takhle fajn den jsem vážně neměla hodně dlouho :) A pro vás mam nějaký fotky, aby jste se nenudili.



10 komentářů:

  1. Třeboň, moje prázdninový město, už se tam zas těšim :) ...ty seš taky barvící maniak koukám :D Nedokážu říct, která barva ti sluší nejvíc...tahle tmavá je fakt dobrá ale :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsou naprosto skvělý fotky a ta tmavá ti sedne jak prdel na hrnec :) Ty máš k tomu černé klip iny?

    OdpovědětVymazat
  3. wau! krásne fotky, si veľmi pekná.. K tej Schwarzenberskej hrobke - ja ani neviem čo to je a kde sa nachádza Třeboň, či rybník Rožmberk...

    OdpovědětVymazat
  4. hezký fotky :) Já tam byla v létě :)
    www.rockingpowder.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Suprový vlasy s tim šátkem :), ale nějak podezřele dlouhý ne? :) Ty máš umělý příčesky?

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný fotky ! :) Mě ten šátek ve vlasech nikdy nedrží ani když si dám sponky :/ (tak dlouho bez smažáku bych asi umřela :D)

    OdpovědětVymazat
  7. Dokonalý vlasy!!! (velká závist! :) . . . mj. o Třeboni nechci ani slyšet, příští týden tam na gymplu píšu maturitní didaktický testy :) a pro příště - místo Schwarzenberský hrobky doporučuju Cuba Libre!

    OdpovědětVymazat
  8. kráska jako vždy :-) nejlepší je šátek ve vlasech, vypadá to moc hezky :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Úžasný vlasy :) A šátek takhle taky nosím ráda!

    OdpovědětVymazat
  10. Ten šátek ti strašně sluší :))
    Jinak bych byla ráda, kdyby jsi koukla na můj začínající blog ap opřípadě se stala followerem :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!