11. dubna 2012

GnR?

Dneska usínám, proto radši něco smolím už teď, protože je možný, že každou chvílí padnu. A to dnešní den ani nebyl moc náročnej. Každopádně teď mě čeká velkej úklid, protože za poslední 2 tejdny na něj nebyl čas a můj pokoj teď vypadá vážně děsivě. Taky se strojim na smutnou němčinu..zejtra mě čeká pořádná Klassenarbeit a další 5 už si fakt dovolit nemůžu (nerada bych opouštěla svojí školu..). Jo a tou věcí, kterou jsem si včera koupila je triko Guns'n'Roses. Nemusela jsem ho ani stříhat, už takhle bylo, takže jsem navíc ušetřila nějakejch 10 minut práce. Jo jsem fakt king.





7 komentářů:

  1. cooo to tricko je ppci !!!!!!!!!!!!!!!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. To tričko je fakt supr :) Hodně štěstí s němčinou :)
    www.rockingpowder.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Tričko super! Hlavně zvládni tu němčinu:)

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně znám ten pocit úplnýho vyčerpání vlastně z ničeho :) A taky tu "hnací" sílu, která tě stejně ještě donutí napsat článek a naučit se němčinu :)

    OdpovědětVymazat
  5. To tričko je pěkný a moc ti sluší;)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!