26. dubna 2012

DIY necklace

Přemýšlela jsem co vyrobit z peří, který jsem koupila a nakonec jsem předělala původně otřesnej přívěšek na krk, na něco pořádnýho. Nebo alespoň celkem ucházejícího. Ve škole jsme psali slohovku na téma Můj ideální učitel. Myslím, že moji práci pan Grus nepřežije..

Jinak budu ráda když mě podpoříte i na FACEBOOKU
TUMBLR by taky nějaký followers snesl :)

pokud rády nakupujete, nebo něco sháníte tak zkuste kouknout na můj profil na VOTOČVOHOZ
třeba se vám něco zalíbí.


5 komentářů:

  1. vypadá to pěkně :) Kde jsi prosimte sehnala to peří, plánuju si udělat na krk bad dreams catcher a vůbec nevím kam na peří :D
    www.rockingpowder.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. normálně v galanterii :) nebo ho taky mají často v rybářských potřebách :)

      Vymazat
  2. jéé, to je hezký, povedlo se i to!:)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!