15. dubna 2012

pastel

   rozhodla jsem se nečekat až budu mít vlasy pořádně odbarvený a zkusila jsem na ně napatlat trochu genciálky...mimochodem trochu jsem zničila koupelnu. Zkusila jsem pramínek a vyšel šedofialově (vysněná barva !!) tak jsem v amoku nandala genciálku na celou hlavu..ale nakonec chytla jenom na konce (why? a navíc už ne šedě ale fialově) a u kořínků mam pořád grep :D no každopádně vypadá to zajímavě a můžu se s pastelovou hlavou tak trochu přidat k Cherry z http://undergroundkittycat.blogspot.com/ :D



          ksicht : ooops i did it again !! :D


5 komentářů:

  1. Vypadá to docela dobře, já si napatlala pramen genciánkou v sobotu a dopadlo to parádně, a zničila tím umyvadlo :D Naštěstí to šlo vysavovat :)
    www.rockingpowder.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Víš co, měla bys psát radši recenze. Vem si, třeba, třeba Hamlet... xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na to jsem fakt líná :D recenzi na oční stíny jim, ale klidně napíšu :D

      Vymazat
  3. Je to krásný! Sluší ti to! A u Tebe mi to příde spíš pstelový, než jak to má Cherry, ale každopádn, oběma vám to sekne!;)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!