31. března 2012

DIY cut out shoulder shirt

Dneska jsem přes den tvořila různý věci, ušila jsem si kalhoty a tak dál. Nejvíc mě bavilo DIY, o kterým je tenhle článek..protože mi zabralo cca 6 minut :D Postup pod perexem.


potřebujeme : jakoukoliv košili, nůžky kus papíru, fix /tužku

z papíru vystřihneme ovál - velikost odhadnete. přeložíte napůl.vzniklý ,,půlovál''? obkreslíme na košili.

vystřihneme

(je lepší díry pak obšít aby se nepáraly)

tadá

9 komentářů:

  1. Kreatívne :P strašne sa mi páčia takéto drevorúbačské košele na dievčatách :P ked chceš zapoj sa do môjho giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Dost dobrý :)
    Sleduješ můj blog, za což jsem moc ráda :) Bohužel jsem ho musela přemístit na tuto adresu: princessofprague.blogspot.com, budu moc ráda když se opět přidáš k mým čtenářům :) Plus je vyhlášena giveaway! :)

    OdpovědětVymazat
  3. košile se mi líbila i bez toho, ale i takhle je to super a vypadá to dobře!:)

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj, no je to uplne super, nikdy jsem podobny strih na kosilce nevidela :-D
    Právě u nás probíhá GIVEAWAY!
    budeme rády když se zůčastníš a zkusíš štěstí :-)
    http://handbagforladies.blogspot.com/2012/03/g-i-v-e-w-y.html

    OdpovědětVymazat
  5. A nebude ti pak zima na ramena? :D

    OdpovědětVymazat
  6. No to by mě nikdy nenapadlo :) Bála bych se střihnout do tak pěkný košile.. :D ale vypadá to dobře:)

    OdpovědětVymazat
  7. Výborný! Zkusila jsem to a teď mám taky takhle super košili. ;)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!