23. května 2011

Be Fit & Slim !


Tak sem si konečně přikázala se sebou něco dělat :D Takže jsem dneska skoro zemřela ve fitku pod vedením nejdrsnějšího trenéra Matyho. Ten tam už skoro bydlí takže jsem v dobrých rukou !
( viz obrázek - a ten je z minulýho léta takže se představte jak to vypadá teď :D)





No nevim jak dlouho to vydržím. Po dnešku nemůžu chodit a ještě teď se mi točí hlava. Pro krásu se asi fakt musí trpět. No tak doufám, že to k něčemu bude a já budu moct v létě vylézt v plavkách :D

A co vy ?? Jste radši pro sport nebo diety ?

Jo a vážně uvažuju nad tím, že opustím svou milovanou školu. Jít na jazykovej gympl byla asi blbost. Ta němčina se prostě nedá! Pět let to šlo (vždycky nějak ukecat), ale když se teď 
vážně učím jak magor a stejně vždycky dostanu 5 ? POMOC !


4 komentáře:

  1. určitě posilka..ne diety..spíš jen omezení tuků a přidání lehčích jídel..jsi šikulka..to zvládneš:)

    OdpovědětVymazat
  2. mery zejtra dostaneš další nálož :D těš se..

    OdpovědětVymazat
  3. Mery.. těš se !! :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!