8. května 2011

I have no time

Jo bohužel je to tak. Absolutně nic nestíhám a to nemluvím jen o blogu. Asi mě nějak rozhodilo to jaro, teplo, kytky a udělalo ze mě naprostýho lenocha. Teda zas jak kdy a v čem.



 Celý týden probíhal tady v Budějovicích majáles a já samozřejmě nemohla vynechat ani jeden koncert. Zato škola se mi vynechávala docela snadno. Teď už celej ten blázinec skončil a já se od tý doby nemůžu vyhrabat z postele. Ani nedokážu udělat tři kroky ke stolu a vzít si učení. Včera mojí jedinou aktivitou bylo lakování nehtů ( i když jsem se k tomu dokopávala taky pěkně dlouho) a sledování DIY videí na Youtube. Při tom hraní si s laky jsem poslouchala The White Stripes a to byla taky moje inspirace :)




Laky -1. (white) - Avon nail experts- french manicure,
          2. (black) - Essence nail art - cracking top coat.
          3. (clear)  - Rimmel lycraPro - professional finish (421 - clearly clear)

Tak co vy na to ?? Máte už doma ,,praskací'' lak ? Chcete se ho pořídit ?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!