24. května 2011

life of my hair !

Páni! Včera vás tu bylo něco přes stovku ! Chápu, že možná někomu to přijde jako směšný číslo, ale pro mě s průměrem 3 lidi za den to je fakt bomba :D :) Takže děkuju moc !

Nevím proč se poslední dobou u mě všechno točí kolem vlasů, ale dneska jsem přemýšlela nad tím,  jak se ty moje vlastně za poslední roky změnily. Projela sem starý fotky, ty lepší vybrala a seřadila podle stáří.. Tak se pojďte zasmát a zhodnotit to no :D


1. Z prvního lyžáku. Bez komentáře :D

2. Cca o rok později ? Trní..


3. To možná bylo ještě dřív než ta druhá fotka. Kuře!

4. Trošku barbie epizodka..neptejte se :D


5. Správná barbie je blond.:D (pláču)


6. Výlet do Prahy. Tohle už docela ujde.


7. Jeden tejden jsem byla scene :D




8.Dostala jsem trochu rozum :) Skoro rok vedl grunge style :D


9. Blond melír...návrat ke kořenům.


10. Mamka se o moje vlasy konečně přestala starat a můj sen se stal skutečností - pořádná blond.

11. Prodloužený vlasy. Vrchol spokojenosti.

12. Ty blbý vlasy nic nevydržely. (2 měsíce :D) Chtěla sem je mít jako Taylor Momsen! No prodlužování mě čeká na konci června nejspíš. Ale už žádný šmejdy!



Co vy na to ?? Co bylo nejlepší, co nejhorší ?? :D

2 komentáře:

  1. Tak vlasy Taylor Momsen to je kapitola sama pro sebe - kdyby mi tak slušela blonďatá barva, ach jo, :)

    Jinak favoritem jsou rozhodně poslední dvě fotky!

    http://andretteil.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. 9. a 10. fotka se mi líbila nejvíc.:-)
    http://klerfashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!