30. května 2011

fuckin' shoes

Včera večer jsem snila o botách co jsem měla jednou půjčený. Byly bílý se strašně vysokou platformou. Měla jsem je asi před rokem od sousedky a má touha po nich byla tak veliká, že jsem k ní asi v 10 večer zamířila (chtěla jsem je mít na dnešek do Prahy). Nakonec v bezedným botníku objevila černý semišový, co vypadaly stabilněji, jen se z nich trochu (víc) drolil ten stoletej semiš :D


Last night I dreamed about shoes which I had once borrowed. They were white with very high platform. I had them about a year ago from my neighbor and my desire for them was so big that I went for them  at 10 pm :D ( I wanted them for today´s shopping in Prague). Finally my neighbor     found a pair of black, suede shoes which looked very stable. Only sooooo old suede has crumbled.






Dala mi je jen tak, že už je stejně asi na nohu nikdy nevezme a já byla happy. Rozhodla jsem se, že v nich protrpím to celodenní courání po pražských obchodech. Ráno jsem hodila do tašky ještě oxfordky aby nebyla taková splasklá a celá šťastná jsem vyrazila na vlak. Botky sklízely obdiv. Při cestě mě kámoška poprosila ať s ní jdu na záchod.

Vyšla jsem z kupé a...sakra ! Skoro jsem se rozsekala! Napadlo mě, že se mi musel zlomit podpatek, ale né! Jen se utrhla celá platforma. Zkrátka, ty boty vydržely fakt dlouho. Spasily mě moje milovaný oxfordky , kterým jsem děkovala celý den !


She gave me them and I was happy. I decided to suffer in them all day walking around the shops.  In the morning I gave my oxford shoes to my handbag cause it was very empty and I went happily to the station. New shoes were very admired. On the way me friend asked me to go with her to the toilet.
I went but suddenly...omfg ! I almost fell down! I thought that my heel had broken but no! Only the platform was K.O. !! Simply those shoes lived really long time.. And my loved oxfords saved me !






Taky se vám někdy stalo něco podobnýho ? :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!