31. května 2011

prague bitch!

Ještě tu mam pár momentek ze včerejší Prahy :)



 (kouření prý snižuje chuť k jídlu ..:D)


 (martiny zlý pohled )
 ,,kemp'' ve státní opeře - zkrátka prestižní gymnázium vyrazilo na kulturní akci

a bonus - Peťa ! :D

16 komentářů:

  1. Prý.. nikdy to na mě nefungovalo:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Gucci? you are soooo lucky! :D
    *I love The Pretty Reckless too, Taylor Momsen is awesome :)

    *Sorry for my bad English haha.
    xoxo,

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to, že jste si Prahu stověžatou skvěle užili...dobroty i nákupy...hm, taky budu muset zase brzy něco podniknout. Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. Praha je krásná , fotky supr :)

    OdpovědětVymazat
  5. praha je super, chcela by som cez leto podniknut nejaky poriadny vylet :)

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju jí !! Ale ještě víc miluju Prešov :) A děkuju moc za komentáře :)

    OdpovědětVymazat
  7. moc se mi líbí ty kalhoty...jinak jsem si právě řikala co ukrýváš v gucci tašce ;-)...

    OdpovědětVymazat
  8. love the photos,
    cool to see girl

    NEW outfit post at;
    www.mirfashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. http://www.gucci.com/de/styles/142930F069G9066# ukrývám tam přesně tenhle pásek :) A bohužel není můj ale Peti z poslední fotky. Já ho mam jen v úschově :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jistěže kupovat, co letní bouřky! :-D

    OdpovědětVymazat
  11. jé krásné : ) ten pásek zavidím teda : )

    OdpovědětVymazat
  12. omajgod, ked som bola v prahe dost som sa ujebavala na tom prg, znie to fakt desivo :D
    pasek mas skvely! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Nee bohužel nejsem , jen jsme tam vyrazili :) Jsem z Českých Budějovic..bohužel :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!