22. května 2011

new hairstyle !

Konečně jsem shodila ty hrozný, smotaný, spletený, zacuchaný vlasy. U kadeřnice jsem probrečela snad 3 hodiny, ale aspoň jsem se poučila. Na prodlužování vlasů rozhodně nešetřete :D Fakt se to nevyplatí!

Teď už si zas můžu svoje vlasy prohrábnout bez toho, aby mi v nich zůstala do konce života zamotaná ruka :D



Když jsem přišla od kadeřnice domů tak jsem se rozhodla přidat ještě ofinu :D (DIY). Naštěstí názory okolí byly jen kladné, tak mám radost :). Na koncertě E!E mi jeden pán co vypadal jak Lennon řekl, že jsem Marilyn Monroe, spolužáci usoudili, že teď už konečně se mnou můžou založit rockovou kapelu a asi 5 lidí se ode mě chce nechat ostříhat :D Co myslíte vy ??







3 komentáře:

  1. Jo ta ofina je nádherná! Sluší ti :). A máš moc hezký blog. :)

    OdpovědětVymazat
  2. super fotka..a super blog..follow

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!